2014. augusztus 6., szerda

Bemutatkozás

Már jó ideje rajongok a B.A.P-ért, legfőképpen Jung DaeHyun-ért. Egyfolytában videókat, képeket és információkat kutatok utána. Mindent megtaláltam. Azt hiszem, túlságosan is fanatikus lettem... Nyílván megijedne, ha találkozna velem és én elkezdenék ömlengeni, hogy DaeHyun így meg úgy, de na! Kikérem magamnak, ha egyszer szeretem, mit tehetek ellene?


A nevem Sára, de a Sarah nevet használom. 19 éves vagyok, középfokon beszélek japánul, koreaiul és angolul. A Japánt még középiskolában tanultam, míg a koreait külön tanárnál a saját döntésem alapján. És mit ne mondjak; büszke vagyok, hogy immár három nyelvet beszélek középfokon, ami közül kettő ázsiai. Így már Koreában és Japánban is elboldogulok és találkozhatok hírességekkel. Még nem mentem egyetemre... terveim úgy alakultak, hogy érettségi után kimegyek Szöulba egy évre, hogy tökéletesre fejlesszem a tudásom. Aztán egy kis időre hazamegyek, majd Japánba. Évek óta várok erre a pillanatra: végre koncertekre mehetek és élőben láthatom kedvenceimet.

Szüleim, húgom és a barátaim támogatták eme döntéseimet és a családom segít fizetni a lakást, amit bérlek. Nem túl nagy, de ha váratlan vendégeim lennének még talán el is tudnám szállásolni őket. Aranyos és nekem pont ideális a kis lakás, ahol szerencsére nem tök egyedül élek, hanem drága cicámmal; Csöppel. Barátnőm, aki szintén jött velem pedig nem lakik nagyon messze, de sajnos ő csak nyárra marad.

Mivel már berendezkedtem, és kipakoltam a cuccaimat, úgy döntöttem irány felfedezni a közelben lévő dolgokat...

Jövök Szöul!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése